One of those weeks..

02 December 2013, 22:19
Sorry guys. Jag har massa plugg och massa annat på huvudet. Jag har inte ens hunnit tänka på att skriva åt er. Ska inte säga någonting om när nästa del kommer ut, för då kan jag ändå inte hålla det, men jag kan lova att försöka ta mig tid att skriva så snart som möjligt. ^^
Kommenterat av Matilda

Åhh, vi saknar dig ^^

Svar: mååh, sötnos ^^
One D Tales

2013-12-03, 08:50:13
URL/Bloggadress http://matildasavelind.blogg.se
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Ta den tid du behöver. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;)

Svar: Haha, ja det brukar ju som heta så.. :)
One D Tales

2013-12-05, 22:11:37
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Ida

Är inne varje dag! Saknar dig!

Svar: Åh, tack sötnos! Förlåt för att jag låter er vänta... ska skärpa mig och verkligen försöka få ut nästa del snart. :$
One D Tales

2013-12-11, 20:00:59
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: