Ny novell - Summer love

16 Februari 2013, 14:46
Okej, jag ska alldeles snart lägga ut min första del av en One Direction novell, eller berättelse kanske det är? Här är vad den kommer att handla om:
 
Natasha är 16 år och är från första början Bulgarisk. Hon är född i Bulgarien men flyttade till Sverige redan innan hon hade fyllt 1. Sedan när hon var ungefär 10 år flyttade hon med sin pappa till Miami, där hon nu bor. Sommaren närmar sig och Natasha har fortfarande inget sommarjobb. Då en dag får hon ett sms av sin pappas gamla vän Paul, som erbjuder henne att jobba med honom under sommaren. Det visar sig att Paul jobbar med pojkbandet One Direction och vad kommer nu att hända när Natasha ska spendera två veckor av sommaren som hans assistent?
 

Som sagt så publicerar jag den första delen snart. :)
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Åh, den verkar spännande!:) Ska läsa alla delar nu!:)
Kolla gärna in min och säg vad du tycker!:)

Svar: Vad roligt att höra, jag ska kolla senare ikväll när jag har tid. :)
One D Tales

2013-03-17, 19:19:45
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: