Hmm....

04 Februari 2014, 15:39
Jag vet inte ens vad jag ska säga. Jag glömde helt bort bloggen där ett ta. Och sedan gav jag uppp å den. Nu såg jag dock massa fina kommentarer och kan säga att redan ikväll efter min träning kommer jag att börja skriva igen. Jag älskar verkligen att skriva så vet inte varför det blir så här.....
vet inte ens om någon läser längre, men om inte så kvittar det nästan lite, för jag vill själv se hur jag får ihop det här. Så ja, jag ville väl bara visa att jag inte är död.
Kommenterat av My (1D Novell)

Åh detta inlägg behövdes nästan! Har kikat in dag ut och dag in och väntat på detta, ser fram emot nästa kapitel och självklart är jag klar. Du har helt klart den allra bästa novellen, Selena :)
Får man fråga vad du tränar för något? hihi

Svar: Åh, söta du, vad glad jag blir! Din är också väldigt bra. :)Jag tränar ingen sport eller så, utan går på träning några gånger i veckan med en grupp tjejer/kvinnor/tanter som tränar cirkelträning, kettlebells och på sommaren/våren är vi ute och tränar kondition. Vill egentligen inte alls träna för det är absolut inte roligt, men min mamma drar med mig dit ändå.. :p
One D Tales

2014-02-04, 16:33:19
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Carmen

Jag började läsa din blogg för bara några dagar sedan, men har redan läst alla delar! Jag tycker den är jättebra och kan knappt vänta tills nästa del! Du är jättebra på att skriva!! :D

Svar: Oj, du måste ha läst både mycket och snabbt. Roligt att det fångade din uppmärksamhet. Tack så mycket! :)Blev lite nyfiken bara... hur hittade du hit helt plötsligt när det dessutom var rätt dött? :)
One D Tales

2014-02-04, 16:34:07
Kommenterat av ida

Åh ja vad kul! Ska bli superroligt att läsa!!

Svar: Kul att du gillar det!
One D Tales

2014-02-04, 18:01:34
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Jag är kvar och kommer alltid att vara det. Stressa inte ur med delen och oroa dig inte den kommer att bli perfekt (precis som alla det andra). Men måste säga att jag verkligen har saknat ditt skrivande!!:D

Svar: Haha, härligt att höra. Nej, det är ju det som kan vara problemet. Har man ingen fantasi så stressar man fram något.. men jag ska nog få till det snart. :D
One D Tales

2014-02-04, 18:17:36
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Jonna

jaaa måste verkligen läsa fortsättningen!! du skriver så underbart fint och bra, du anar inte hur duktig du är!

Svar: Tacktacktack! Verkligen. <3
One D Tales

2014-02-04, 18:52:16
Kommenterat av Jdkf

Åh älskar denna bloggen du skriver så JÄÄVLA bra!!! Kan knappt vänta tills nästa kapitel, går in typ 20 gånger per dag seriöst hahaha!<3

Svar: Åååh, tack så hemskt mycket sötnos! :D
One D Tales

2014-02-04, 18:56:56
Kommenterat av Rebecka

Snälla sluta inte skriv. Jag är inne dagligen och kollar om det har det har kommit upp ett nytt kapitel. Din story är riktigt bra och jag älskar den. Du skriver så himla bra oxå! Tack din novell har verkligen fångat mig och det blir svårt att sluta läsa tillslut! ;) <3

Svar: Jag ska inte. Åh, tack! Det är jätte roligt att höra att du gillar det jag skriver. Du ska inte behöva sluta läsa, det kommer mer! :D
One D Tales

2014-02-04, 19:04:06
URL/Bloggadress http://nattstad.se/rebeckaigelstrom
Kommenterat av Anonym

Ååh, vad roligt! :)

Svar: Jadå. :)
One D Tales

2014-02-04, 20:41:41
Kommenterat av Julia

Du skriver jättebra och kommer verkligen inte sluta läsa! :)

Svar: Tack! :)
One D Tales

2014-02-04, 21:13:36
Kommenterat av jenni

Jaaa tack gärna för mig :) , jag går in varje dag och kollar om du har skrivit något nytt

Svar: Hehe, vad härligt att folk är kvar... fast får lite dåligt samvete nu, hehe. Ska försöka skynda mig. :)
One D Tales

2014-02-05, 00:39:01
Kommenterat av Alexsandra

Jag läser fortfarande!

Svar: Vad roligt! :)
One D Tales

2014-02-05, 07:14:15
Kommenterat av Bella

Jag har inte slutat kolla in, så lätt släpper man inte en blogg! Haha! :) jobba på nu och kom ihåg att det finns alltid någon som väntar här! ;)

Svar: Vad härligt. Haha, ja det ska jag komma ihåg. :)
One D Tales

2014-02-06, 19:54:25
Kommenterat av Ella

Du kan ju bjuda in någon att göra en gäst novell som bara är ett-två inlägg lång, om du skulle få svårt att hitta tid till att skriva mer själv.

Svar: Kul med idéer, men jag vill tyvärr inte att någon annan skriver här på bloggen. :)
One D Tales

2014-02-07, 15:43:50
Kommenterat av Hej

Tittat in varje dag sen du la upp del 32!!:) Din novell är den bästa jag vet!!:) sluta aldrig skriva!!! När kommer nästa?? Väntar;)

Svar: Tack! Jag ska inte sluta ännu i alla fall. :)
One D Tales

2014-02-07, 18:22:36
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: