Noveller jag läser

03 Augusti 2013, 11:51
Jag blev ombedd att göra ett inlägg där jag tar upp vilka one direction noveller/bloggar jag läser, så då gör jag väl det här då. :)
onedshow.blogg.se
novellermedonedirection.blogg.se
onedirectionnooveller.blogg.se
 
Det är de enda novellbloggarna jag följer för tillfället, men jag läser även engelska fanfics på wattpad ibland. Om någon av er har tips på en välskriven, händelserik fanfic så tipsa gärna!
 
♦ Pusshej! ♦
 
Kommenterat av My

Oj, tack så mkt! Tack för du läser just min blogg det betyder galet mycket ska du veta, eftersom de är din och några andra jag oxå följer så betyder de mycket ! Vet som sagt inte när jag kommer hem men ska göra ett liknande inlägg då! :)

Svar: Hehe, jag gillar din novell + att uppdateringen oftast är så bra så man har alltid något nytt att läsa. :)
One D Tales

2013-08-03, 21:24:07
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Bella

Jag har läst MÅNGA noveller och de här har jag fastnat för:
1. www.thecenterofattention.blogg.se - handlar om Tessa och hennes kompisar som fastnar i London eye med 1D och hon tycker den krulliga är väldigt söt, den är den mäst välskrivna novell jag någonsin läst, du MÅSTE kolla in på den!!!
2. www.onerightdirection.blogg.se - Handlar om om Harry och Grace som typ behöver varandra för att överleva, lite svårt att förklara men helt klart värd att kolla in!!! P.s. Hon översätter även 'dark'
3. www.betternow.blogg.se - handlar om Michaela som är dansare och kommer till London + är vän med Danielle, och då händer det saker!!!

Svar: Åh, tack för tipsen! Jag ska absolut kolla in de när jag får tid för det. :)
One D Tales

2013-08-04, 11:39:02
Kommenterat av Julia

Tack för dom sjukt fina tipsen, har nu börjat läsa dom!
Men jag har några tips!
Berattelsermedonedirection.blogg.se/
1dfanficsworld.blogspot.se/
Ettdnovell.blogg.se/
Thedaylight.blogg.se/
Så det var några tips om några bra :)

Svar: Tack! Ska kolla in de och se vad jag tycker. :)
One D Tales

2013-08-04, 11:54:22
Kommenterat av Anonym

ettdnovell.blogg.se & theonedirectionnovells.blogg.se läser jag och dom är jättebra.

Svar: Ah, okej. Ska kika in där när jag har tid. :) tack för tipset!
One D Tales

2013-08-04, 12:21:27
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: