Ny start.

18 Juli 2013, 15:41
Alltså först och främst vill jag bara säga förlåt. Förlåt för att ni har fått vänta. Förlåt för att jag verkligen inte kan få till en bra fortsättning eller ett bra slut på novellen. Jag försöker, men det går inte. Jag har ingen inspiration till att göra ett slut. Allt jag skriver blir skitdåligt. Jag vill verkligen inte lägga ner mitt i den, men jag känner att jag måste.
 
Jag tänker börja om. Helt och hållet tror jag. Rensa bort alla gamla inlägg och jag tänker även skaffa mig en snygg design innan jag drar igång nästa novell. Jag hoppas verkligen att ni stannar och läser den, för jag tror den blir bra. Lite annorlunda kanske, men jag känner att det behövs annourlunda. Annars blir det så tråkigt. Både för mig att skriva och för er att läsa..
 
Det blir nog bäst såhär.. Puss&kram. ♥
 
Kommenterat av Elsa

Varför måste du rensa bort alla inlägg? Kan du inte bara pausa Summer Love, tänk om du får inspiration till ett slut vid ett annat tillfälle.

Svar: Ja, i och för sig.. Men jag tycker själv att den är så oerhört dåligt skriven att jag inte vill att folk ska kunna gå tillbaka och kolla på den... :$
One D Tales

2013-07-18, 18:48:24
Kommenterat av Sofia

Gör som du vill, men jag kommer alltid att fortsätta läsa!!
Hade villat ha ett slut men det gör inget.

2013-07-18, 19:13:02
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Blir det inget slut på den novellen du håller på med?:(

2013-07-18, 19:18:06
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Matilda

Tror på dig! Lyck till;)

2013-07-18, 19:19:39
Kommenterat av My (1D Novell)

tråkigt att du inte tänkte avsluta denna, det har verkligen vart underbart att följa denna novell och jag älskar verkligen handlingen i den. Jag ser fram emot nästa novell och hoppas på att den blir bra, dock hopaps jag att du fortsätter på denna någon dag, vill ju såklart ha ett slut ! ;) hihi kram!

2013-07-21, 15:33:28
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: