Summer love - Del 47

24 Juni 2013, 04:29
Tidigare:
"Unknown fact; I hate rain" informerade jag och Harry skrattade tyst samtidigt som han öppnade dörren och drog mig intill sig.
"Let's try not to get wet today" sa han och höll upp regnjackan över oss båda, som ett litet tak. Jag skrattade och lade ena armen om Harrys midja för att hålla mig intill honom - under taket - när vi båda började halvjogga mot bilen, genom renget som öste ner.
 
 
~ Natasha's perspektiv ~
 
Intervjun tog inte alls länge, vilket kanske hade och göra med ett vi var lite sena och dom skulle ha en till intervju just efter killarnas. Jag satt utanför rummet där intervjun pågick och lyssnade på radiokanalen för att höra vad dom pratade om där inne. Det var en stor glasruta mellan dom båda rummen så jag såg alla fem killarna där dom satt med hörlurar på och pratade för fullt. Jag kunde inte hjälpa att le; dom alla var så obesvärade och det märktes inte alls att dom satt med en mick framför sig och pratade ut till hela världen. Dom betedde sig precis som dom alltid gjorde annars också. Skojade mer varandra, skrattade åt allt och inget, men var även seriösa när det kom till sådana ämnen där det behövdes.
 
"So, our time is almost over but I have to bring this question about girls up" sa kvinnan och såg på killarna med ett nyfiket litet leende. "Liam, Zayn and Louis. I heared the three of you have girlfriends, is that so?"
"Yes, we do" svarade Zayn och nickade bekräftande.
"How does that work out? Do you get to spend much time together? Is it hard to keep the relationship last?"
"I think it's going really well actually. Of course we can't see eachother as much as we might would if I didn't have so much to do with the music and tours and all that, but she knows that the music and the lads means much to me and that it's important so it's not really a big problem. We just try to take advantage of the time we do get to spend together." Det var Liam som var först med att svara och man märkte på honom att han vekligen älskade sin flickvän, som jag förövrigt inte ens visste vad hon hette.
 
"Well, for me and Perrie there is a lot of work and some tours for both of us, so it's not like one of us has to be alone while the other one is away touring or traveling. It's often a good thing that she is also in a group and works with the music in the same way as I do, but it can also make it harder for us to actually get time for our selfs" förklarade Zayn och där syntes ännu lite av den killen jag hade sett i studion tidigare idag.
 
"Eleanor and I are having it good. Sometimes she joins us when we're traveling for tours or things like that and when she's not with us, we talk alot on the phone and skype anyways" sa Louis med sitt vanliga avslappnade leende på läpparna.
 
"So it's not impossible to have a relationship while doing all the stuff that you guys have to do?" frågade den manliga reporten.
"No, not at all."
"And how is the single life then, Niall?" frågade mannen och vände sig mot Niall.
"Oh, I have been single for awhile now so I'm starting to get used to it" svarade Niall lite skämtsamt.
"But you always have a lot of girls wherever you go. Doesn't that make you want a girlfriend?"
"Well, of course I would like to have a girlfriend, but I'll just have to wait until she shows up" sa han och jag kunde se att han log.
"And now it's only you left Harry" sa kvinnan och vände sig mot Harry med ett lite finurligt leende.
"What about me?" frågade Harry och rätade på sig lite i stolen.
"We have been seeing pictures of you lately, and you haven't really been alone in any of them" förklarade hon och sköt över två fotografier mot Harry.
"Oh, the woman I've been seeing a lot this weekend is my cousin" förklarade Harry och gav tillbaka den ena bilden.
"But I think everyone is more curious about the other girl. I mean, there is a picture of you kissing her. Is that photoshoped, as many girls seems to think and hope?"
 
Harry verkade fundera lite innan han svarade och jag hann nästan bli nervös.
"No, it's not fake" svarade han ärligt. Jag svalde oroligt och korsade benen där jag satt på en ganska obekväm trästol. Dom pratade om mig på radion och med tanke på hur populära killarna verkade vara, var det säkert väldigt många som lyssnade. Den tanken gillade jag inte riktigt.
"Who is she then and are you a couple? Is she the one for you?" Åhnej, nu hoppades jag verkligen att Harry förstod att jag inte ville att hela världen skulle veta vad jag hette och börja kolla upp mig. Att ens tänka på alla gamla bilder som förmodligen kunde hittas gjorde mig halvt paniksalgen.
 
"I.. uhm.. We've been spending some time together and we're really getting along well, but that's all I'm gonna say for now." Där försvann plötsligt min nervositet och jag blev tvungen att bita mig löst i underläppen för att hindra ett fånigt leende som var påväg fram. Självklart hade han tänkt på att jag inte trivdes med att stå i centrum. Jag var verkligen lyckligt lottad som ens hade fått möta dessa killar och att dessutom komma så här nära Harry.. Det var som en dröm.
"Ooooh, don't be shy now Harry" började Louis och såg på Harry med ett litet flin medan han pratade. "You should've just seen them before we.."
"Okay, enough!" avbröt Harry skrattande och sedan vände han ansiktet mot mitt håll och såg på mig genom glasrutan. Dom andra killarna kollade också på mig med små leenden och hela sammanhanget fick mig självklart att rodna.
 
~ Harry's perspektiv ~

När vi satt i bilen på väg tillbaka från intervjun strömmade Fun's We Are Young ur bilens högtalare på riktigt hög volym och alla sjöng med, mer eller mindre.
"Paul's calling. Louis please, turn down the music!" sa Natasha plötsligt med hög röst - för att överrösta musiken. Nästa sekund var låten bara lite bakgrundsmusik och Natasha förde mobilen mot örat.
"Hi Paul! Yeah, absolutely. Okay, that's great. Mhm. Well, I'm.. Thanks! Yeah, see you." Alla satt tysta medan det korta samtalet pågick.
"What did he say?" frågade Liam och vände sig bak mot oss i baksätet.
"He'll be back tomorrow" informerade Natasha och såg en aning lättad ut.
"That's great!" sa Louis och höjde volymen lite igen. "We don't have anything more to do today, do we?" frågade han sedan och Natasha skakade på huvudet.
"Nope."
"Awesome! How about we order some pizza and we all go to my and Harrys place?" föreslog han med en frågande ton i rösten
"Dude, you got me at pizza" konstaterade Niall och klappade sig på magen, vilket fick alla andra att skratta.
"I'm in too, I don't have anything else to do" sa Liam.
"Yeah, sure. Why not?" frågade Zayn och såg leende på mig och Natasha. "You two in?"
 
Det var alltid kul att hänga med killarna på fritiden, men helt ärligt hade jag hoppats på att få lite tid ensam med Natasha. Hon skulle åka hem om mindre än en vecka och på sätt och vis kändes det som om jag knappt kände henne ännu. Jag visste ju saker om henne och jag skulle självklart själv påstå att jag kände henne om någon frågade, men samtidigt kändes det som om vi hade träffats alldeles nyss och inte alls hunnit gå igenom alla olika för och nackdelar med att dejta. Jag visste att jag absolut gillade henne, hon var riktigt speciell. Men jag ville hinna lära känna henne bättre och framför allt spendera så mycket tid som möjligt med henne innan det blev dags för henne att åka tillbaka till Miami.
 
"I'm always in guys" konstaterade jag leende. Trots att jag helst hade varit ensam med Nat lite så kunde jag ju självklart inte säga nej till att umgås med grabbarna. "What about you?" frågade jag och såg på Natasha, som verkade tveka lite.
"But.. if you guys wanna hang out without me that's cool. I mean, I'm a girl.." började hon men Louis avbröt henne innan hon hann säga mer
"Oh, don't be silly. Ofcourse you're gonna come too!" sa han och utan anldening tutade han två gånger, vilket ledde till att bilen framför oss ökade farten rejält och vi alla fick ännu en anledning att skratta.
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Jättebra!;D

2013-06-24, 10:31:31
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av My (1D Novell)

haha men åååh va braa! älskade denna långa del, och jag log genom hela kapitlet! du är så himla duktig :D

2013-06-24, 19:43:06
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: