Summer love - Del 15

04 Mars 2013, 20:58
Tidigare:
”I’m pretty sure that deep down she’s a really sweet and kind person” sa Harry och flinade lite. Hissdörren öppnades och vi båda gick ut.
”Yeah, deep down” instämde jag och han skrattade lågt. Åh, det där underbara skrattet som självklart fick mig att också skratta.
 
 
~ Natasha’s perspektiv ~

När vi kom in till rummet där intervjun skulle hållas satt Louis, Liam, Niall, Zayn, Paul och fem andra personer, som jag antog var från tidningen, runt att stort bord och väntade på oss.
”Sorry that you had to wait” sa Harry och log ursäktande mot tidningsfolket. Han slog sig ner bredvid Louis, som sa något tyst åt honom också skrattade dom båda lite.

Vad misslyckat det här var egentligen. Jag hade intalat mig själv att jag skulle åka hit, jobba, och sedan åka hem igen. Bara göra det jag behövde för att sköta jobbet, inte utveckla någon större vänskap eller liknande med någon här i London. Inte för att jag inte ville ha vänner, men jag visste ju att jag skulle måsta åka hem igen efter två veckor. Jag visste ju hur dålig jag var på att ta farväl och hur lätt jag blev sårad. Hur lätt jag föll för fel personer. Men nu stod jag här med fjärilar i magen på grund av att jag såg Harry skratta och le sådär. Det hade redan hunnit bli allt annat än jag hade planerat. Jag hade inte ens känt honom i ett dygn ännu, men ändå kände jag något alldeles speciellt för honom. Det här var inte alls som det där pirret som uppstod när Tyler kysste mig, det här var tre gånger värre. Tre gånger mer. Och vi hade inte ens kramats ännu ju, bortsett från kramen i korridoren. Fast det hade mer varit en tröstande omfamning. Han hade kramat mig, men jag hade inte kramat honom. Så den räknades inte riktigt.
Jag kunde inte låta bli att undra vad fjärilarna i magen skulle utvecklas till om jag och Harry någonsin kysstes. Fast nej, den tanken sköt jag snabbt undan. Inget mer sådant tänkande. Det här var en jobb resa.

Reporterna verkade ha bråttom, för dom sparkade igång intervjun direkt. Jag lade märke till att Paul drog sig undan lite, till en fåtölj en liten bit längre in i rummet. Det stod en till fåtölj, bredvid den han satt i, som jag gick fram och satte mig i.
Till en början hängde jag med i intervjun och lyssnade vad dom sa, men efter dom två första frågorna ledsnade jag och bestämde mig för att skriva till Sophie. Hon var ju antagligen inte vaken nu, men hon skulle ju ändå se det sen.

|| Hej knasboll. Jag antar att du sover nu, men killarna håller på med en intervju och jag tänkte att jag passar på att skriva. Hur var första dagen på jobbet förresten?
Du kan aldrig gissa vilken knäpp dag det här har varit för mig.. och ännu är klockan bara strax efter 12 här. Jag ska berätta allting som har hänt sen, ikväll. Ringer dig då.
Kände bara att jag behövde säga att jag saknar dig, alldeles för mycket redan! Hur ska jag klara 13 dagar till utan dig?
Aja, vi hörs väl. Puss, love you! ||

Efter att ha skickat iväg smset lade jag ner mobilen i fickan igen och vände blicken mot killarna.
”I bet there are a lot of girls out there who wanna know about girlfriends. So, which of you have a relationship?” frågade en av reporterna och såg på killarna. Det var första gången jag tänkte på det, undra om Harry hade någon tjej? Jag intalade mig själv att det inte spelade någon roll. Det skulle aldrig bli något mellan mig och Harry ändå, så om han hade flickvän var det väl roligt för honom. Fast innerst inne hoppades jag verkligen att han var singel. Jag ville inte att han skulle tillhöra någon annan. Även om jag inte ville erkänna det för mig själv så ville jag att han skulle bli min.
”I have a girlfriend” sa Liam.
”And me and Louis have girlfriends too” sa Zayn och lade armen om Louis axlar. Jag såg på Harry och väntade på om han skulle erkänna någon relation, men han verkade inte vara på väg att säga något.
”So Harry and Niall are the two single men in the band?” frågade reporten och såg mot först Niall, sedan Harry.
”Yes, we’re both single” bekräftade Harry och jag höll tillbaka leendet som gärna ville tränga sig fram på mina läppar. Han hade ingen flickvän.
 
När intervjun var klar fick killarna ställa sig vid väggen också tog fotografen från tidningen lite bilder på dom. Först alla tillsammans och sedan några på dom en och en också. Dom fick även skriva sin autograf på ett papper så att den sedan kunde läggas på affischerna som skulle göras av bilderna.
Tråkig och seg del, men ibland måste det väl bli sådanan också.. annars verkade ju inte dom roliga delerna nå soeciella. ;)
Kommenterat av Kajsa :)

Ja men det var jättebra ändån! En superbra seg del, haha :))

2013-03-04, 21:39:36
URL/Bloggadress http://www.kajsaviolas.blogg.se
Kommenterat av ellinor

Inte alls seg, bra ju! :)

2013-03-04, 22:47:11
URL/Bloggadress http://onedshow.blogg.se
Kommenterat av Sofia

Jätte bra del, den var ju inte seg alls!! :D

2013-03-05, 10:28:04
Kommenterat av Kajsa :)

när kommer nästa? Dör av väntan! Sjukt bra är din fanfic! :)

Svar: Jag vet inte, ska skriva den så fort jag har tid.. Tack så mycket!
One D Tales

2013-03-06, 19:35:34
URL/Bloggadress http://www.kajsaviolas.blogg.se
Kommenterat av Kajsa :)

Förlåt för att jag tjatar, men du får inte glömma skriva hääär, för jag vill läsa novellen, den är sjukt bra! :)

2013-03-09, 15:38:04
URL/Bloggadress http://www.kajsaviolas.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: