Befinner mig mitt i skogen.. typ.

23 Maj 2013, 12:57
Just nu springer jag förmodligen runt i solen och har det skojj med polarna, men jag ville återigen fråga er en sak. Det var några av er som kommenterade lite idéer på mitt förra inlägg och det gav mig faktiskt lite inspiration. Jag har tänkt ut två olika fortsättningar till novellen och nu är då frågan; Vill ni ha drama eller ska det bara lulla på utan några dramatiska händerlser?
 
Jag ska börja på nästa del så fort jag kommer hem så då hoppas jag att många av er har kommenterat när jag kommer hem!
 
Kolla in prinsens ögon. *_*
(och smile och hår och käkben och allt annat)
 
Puss&kram!
Kommenterat av Berättelser om One Direction

HA drama, bara det löser sig bra i slutet! haha;p

2013-05-23, 14:00:38
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Sofia

Jag vill ha drama men dem får inte göra slut..:/

2013-05-23, 16:28:01
Kommenterat av My (1D Novell)

inge draaama, mer romantiiiik! :D

2013-05-23, 19:24:08
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Carro

Drama, helt klart! <3

2013-05-24, 06:50:48
Kommenterat av Anonym

Haha känns lite konstigt att allt detta har hänt och dom har bara känns varandra i några dagar.. Men annars är novellen jättebra och för mig spelar det ingen roll om det är drama eller inte :)

Svar: Haha åhgud jag vet! Jag brukar tänkte ibland att "nu i de här delen ska det gå en hel dag i alla fall utan att det händer så mycket" men jag klarar inte av att skriva så snabbt. Jag vet inte varför men det blir liksom så när jag försöker skriva detaljerat att dagarna går väldigt sakta och samtidigt vill jag inte att det ska bli långtråkigt så då försöker jag få det att hända saker och alltså.. Hojja nä. Nu när du säger det så är det ju helt knäppt. :o
One D Tales

2013-05-26, 18:12:00
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: