Hjälp mig!

22 Maj 2013, 20:02
Imorgon ska min skola iväg ut i skogen och övernatta där, vilket leder till att jag inte kommer kunna uppdatera. Har inte heller haft någon som helst fantasi idag. Jag har liksom kört fast lite. :o
Ni får väldigt väldigt gärna kommentera något som kan leta till en liten idé. Ge mig tips så kan ni vara med och påverka novellen lite! :D (kommer dock inte publicera kommentarer om jag vill använda den idén, för vill inte att alla ska veta vad som väntar).
 
Om jag lyckas få ihop en del ikväll så kommer den upp i ett tidsinställt inlägg imorgon, om inte måste ni vänta till fredag eller lördag. Puss&kram!
 
 
Alltså nä. Kolla på honom. Nu får jag lite ryck här i soffan, han är ju så charmig.
Den här killen kan man aldrig se nog av. .__.
*FANGIRLAR FOREVER ALONE*
 
Kommenterat av Sofia

Jag kommer inte på något, jag har för dålig fantasi:/

2013-05-22, 20:22:48
Kommenterat av My (1D Novell)

men åh, du är duktig precis som du är ju, du är grym på å skriva. Harry är ju helt perfekt som de är ju å hon å Harry måste iallafall fortsätta va tsm osv.. Iih!

ja, han är såå fin, så himla perfekt.. fina Harryyy! :')

2013-05-22, 21:45:27
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: