Summer love - Del 31

14 Maj 2013, 21:00
Tidigare:
En halvtimme senare stod jag utanför biosalongen med min bleka jeansjacka svept tätt omkring min överkropp. Det hade börjat bli kyligt ute och jag hade mer än gärna haft ett par jeans på mig nu, istället för endast en tunn klänning. Jag tog ett steg ut från väggen där jag stod och såg åt det håll jag förväntade mig att Harry skulle komma ifrån. Vart var han egentligen?
”Looking for someone?” frågade en någon plötsligt bakom mig och jag vände mig hastigt om.
 
~ Natasha’s perspektiv ~

Jag hörde genast att rösten inte tillhörde Harry och när jag vände mig om var det en blond kille som stod framför mig. Han var väldigt lång och rätt smal, det fick honom att se ranglig ut. Hans ögon var en aning rödsprängda, nästan som om han hade gråtit.
”Yes” svarade jag kort.
”Well, I’m here with you now so you can stop looking, sweetie” sa killen och när han pratade kände jag hans alkohol-luktande andedräkt. Då förstod jag att han inte alls hade gråtit utan bara druckit lite för mycket.
”Ehm.. my company will be here soon, so you don’t need to stay” sa jag och såg mig över axeln i hopp om att Harry skulle komma. Den här killen var obehaglig.

Ett retsamt flin spred sig på hans läppar och fick det att gå en ilning genom mig.
”Oh, but honey. I want to stay” sa han och kom närmare mig. Jag tänkte precis ta ett stag bakåt när hans hand grep tag om min handled. Jag såg varsamt ner på våra händer och försökte vrida mig ur hans grepp, men trots att han inte såg särskilt stark ut så var det omöjligt.
”Let go of me” andades jag nervöst och den blonda killen skrattade lågt innan han böjde sig fram och strök undan mitt hår från halsen.
”I just wanna have some fun first” viskade han och jag kunde känna hur hans tungspets nuddade vid huden strax under mitt öra. Jag ryggade tillbaka och hann inte kontrollera mig själv när jag utan att tänka efter slängde upp handen som träffade hans ansikte hårt. Slaget fick honom att vrida ansiktet lite åt sidan och han stannade där med det några sekunder.

Jag iakttog honom, chockad över vad jag just hade gjort, medan han flyttade käken fram och tillbaka. Sedan vred han huvudet mot mig igen och hans gråa ögon var mörkare än förut. Jag kunde se hur han spände käkarna och plötsligt såg han riktigt arg ut. Jag svalde hår och såg mig desperat om. Vart var Harry!?

”Okay, let’s try again” sa den blonda med spänd och irriterad röst. ”I’m Tim” presenterade han sig och sträckte fram sin hand mot mig. Jag såg ner på hans hand och tittade sedan på hans ansikte igen, utan att säga något. Återigen mörknade Tims ögon och han tog ett hastigt steg mot mig som gjorde att det knappt var något avstånd mellan oss överhuvudtaget. Jag backade försiktigt, men kände hur den kalla tegelväggen plötsligt befann sig mot min rygg.
”Nowhere to go and hide now, huh?” frågade han och lade huvudet på sned.
”What do you want?” fick jag ur mig och till min förvåning lät min röst väldigt stadig och säker. Jag kände mig däremot inte säker alls, snarare livrädd.
”Just tell me, your name” fräste Tim mellan sammanbitna tänder samtidigt som han flyttade sin kropp närmare min. Jag pressade ryggen mot tegelväggen i ett desperat försök att ta mig bort från honom.
”Natasha” fick jag fram i en viskning. Jag tittade panikslaget upp på honom och sedan rykte jag till när jag plötsligt kände an hand på min höft.
”So, Natasha” började han och jag vände bort ansiktet från honom när hans äckliga andedräkt träffade mitt ansikte. ”Hey, look at me when I’m talking to you!” utbrast han högt och en av hans stora händer grep tag om min käke. Han vände mitt ansikte mot sitt eget och såg mig rakt i ögonen.
”You and I, we’re gonna have a really good time now, aren’t we?” frågade han och när jag inte svarade kände jag hur hans grepp om mina käk-ben hårdnade. Tårar började nu samlas i mina ögon men jag blinkade frustrerat bort dom.
”Just leave me alone” lyckades jag få fram trots att hans hårda grepp gjorde det svårt att prata.
Eftersom den förra delen blev så kort kan ni få en till kort redan nu. SNÄLLA, kommentera vad ni tycker är bra och vad som kan bli bättre osv.
 
Kommenterat av Ebba

Hej! Det ni kan göra bättre är längre kapitel för att jag är sjukt beroende av novellen! Hoppas att det kommer ut ett nytt kapitel snart! Kramisar!

Svar: Hehe, jag brukar försöka göra dom så långa som möjligt. Kul att du gillar det! :D
One D Tales

2013-05-14, 21:18:43
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Jättebra! Nu måste Harry komma och rädda henne!!

2013-05-14, 21:31:26
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Sofia

Vart är Harry??
Fortsätt så här, det är jättebra!!<3

Svar: Vart han är har jag inte riktigt bestämt mig för ännu, funderar på två olika idéer. Haha.Tack ska du ha! Kul att du gillar det. :)
One D Tales

2013-05-14, 21:42:30
Kommenterat av Elin

Åh herregud vad bra!! Måste veta vad som händer här näst!!!!! KRAAAM

2013-05-14, 22:29:54
Kommenterat av Ida

Jag tycker det är kul att läsa lite längre noveller med mycket bilder! Superbra skrivet!

2013-05-14, 22:51:19
Kommenterat av Alice

Åh va spännande! Du skriver jätte bra! Kram! :D

2013-05-15, 11:17:14
URL/Bloggadress http://onepanicatdirection.tumblr.com
Kommenterat av Äppelmos

åherre vad spännande XD haha, måste veta vad som händer :3

2013-05-15, 17:13:00
URL/Bloggadress http://fanfics.blo.gg
Kommenterat av one direction novell

Men åh nej vad göör duuu? du kan ju inte avsluta den just när det är så spännande, ååh.. Nu mår jag ju dåligt! hahah :(

- Vet inte om du kommer ihåg mig men vi kommenterade varandras noveller tidigare, har inte kikat in på länge men nu gjorde jag det och fick se flera nya inlägg, vilket gjorde min kväll.. Nu har jag läst ikapp och jag är såå kär i denna novell ska du veta, en av de bästa jag läser! Fortsätt så å jag längtar ihjäl mig till nästa, gaaahh!

2013-05-15, 20:37:58
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: