Tidsinställt.

15 Maj 2013, 14:25
Hej på er. Det är sjukt var statistiken steg igår. Jag antar att det är resultatet av bättre uppdatering. Fortsätt kika in här varje dag för jag tänker försöka slänga in minst ett inlägg per dag. :)

Okej, det jag egentligen tänkte säga med detta inlägg är att jag är på en liten resa med skolan just nu när detta inlägg publiceras och jag vet inte riktigt hur pass sent jag kommer hem. I alla fall så tänker jag absolut försöka hinna med att skriva en del så fort jag är hemma, men vi får se om jag lyckas slänga ihop en hel del under kvällen. Det beror på hur mycket fantasi och inspiration jag har just då. Men i alla fall så tack alla ni som läser, det är tack vare er jag fortsätter skriva.
 
 
Njut av dessa till jag är tillbaka. Puss&kram!
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Åh, bilderna!<3
Jag följer dig på bloglovin så jag läser alla inlägg!;]

2013-05-15, 16:03:53
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: