Snart snart snart!

28 December 2013, 03:03
 
 
Ledsen att jag låter er vänta.. Tänkte bara säga att jag inte glömt bort er nu i spänningen. Jag håller på med nästa del, men det är en ganska speciell och viktig del, så jag vill att det ska bli perfekt. Jag ska lägga mig i sängen nu och skriva lite mer på den, så kommer den förhoppningsvis i morgon. Jag är typ spänd för vad ni kommer tycka. Hoho. Ni får inte ge upp på mig, även om det kommer pauser ibland.. Jag är verkligen inte bra på att hålla tidspress - därav brukar jag försöka att inte säga någon speciell dag då delen kommer ut, utan istället bara lägga ut den när jag kan.
Aja, hang in there guys. Snart. Jag lovar.


Okej.. jag har ingen aning om vad det där var för ryck jag fick. Gick nyss och tvättade bort sminket också hade jag glömt att publicera. Tänkte nästan radera det hela, bara för att slippa göra bort mig själv totalt, men nej. Nu ska jag ge er en chans att se mitt riktiga jag. Inte så normal eller bra på att skriva sammanhängade, I know I know. Godnatt och sov gott nu. ♥
 

 
// Övertrött och nervös tjej
Kommenterat av My

Längtar som attan till nya delen! Är borta i Piteå hos min moster i två veckor å läser sällan noveller på telefonen. Men denna Novell är ett måste! ❤️

Svar: Åh, Piteå. Där luktar det inte gott, haha! Jag tänkte faktiskt åka dit för några dagar sedan, fast det blev inget. :)
One D Tales

2013-12-28, 20:38:50
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: