onedirectionnooveller.blogg.se

30 Juli 2013, 12:51
(klicka på bilden för att komma till denna blogg)
 
Det här är helt seriöst den bäst novellbloggen jag läser. Novellen (den pågående är den enda jag har läst) är välskriven och fängslande, med en riktigt intressant handling;
Jennifer Öhman är en svensk tjej som varit intresserad av musik i hela sitt liv. Debut-albumet släppte hon en vecka innan hon tog studenten och till allas stora förvåning sålde det inte alls bra. Så Jennifer fick ett uppdrag av sin manager Cristopher vilket kortfattat gick ut på att hon skulle flytta till London och få den urkända tonårspojken Harry Styles att bli intresserad av henne. Från början är deras relation bara ett skickligt skådespel från båda sidorna, men kan det kanske finnas något äkta bakom alla fejkade känslor..?
 
Det är helt klart värt att kika in hos den tjejen några gånger i veckan för att läsa. ^^
Kommenterat av Stina VJ

Jag länkade dig i ett inlägg och la till din länk i menyn :)

2013-07-30, 13:38:22
URL/Bloggadress http://onedirectionnooveller.blogg.se
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Den är grymt bra, love it:D

Svar: Absolut! Jag med! :)
One D Tales

2013-07-30, 14:49:17
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: