Ny novell på G.

10 Juni 2013, 23:14
Nu är det så här att jag har lite planer för en ny novell som kommer att börja när Summer love tar slut. Jag vet inte riktigt när det här kommer att vara, men ganska snart skulle jag tro eftersom jag börjar få slut på idéer till den pågående novellen och eftersom jag redan har ett slut planerat.... nästan i alla fall.

Nu tänkte jag fråga er lite om den nya novellen. Jag hade först tänkt skriva den om någon av dom andra killarna och inte Harry, för lite omväxling eftersom jag antar att folk vill höra om olika killar. Men sen fick jag en idé om en handling och jag vill inte skriva den här handlingen med någon annan av killarna. Egentligen vill jag faktiskt verkligen att det ska vara en "Harry-novell" eftersom jag känner mig mest erfaren och duktig på att skriva om honom och det är ju ganska viktigt att jag ska kunna skriva om personen eftersom annars blir det ju bara bajs.
 
Så, är det OK för er om det blir en till Harry-novell? (hoppas på att inte tappa alla läsare i alla fall. Hehe.)
 
Också en fråga till. Är det viktigt för er att han är känd i novellen, eller går det bra att bara ha med själva honom och inte resten av hans liv - alltså att han är känd osv? Jag hade tänkt mig att han i den här nya novellen bara skulle vara en vanlig kille typ, eftersom handlingen jag har på G är så..
 

Egentligen antar jag att även om många inte vill ha en till om Harry så kommer det kanske att bli det ändå, eftersom det som sagt är bra om jag känner mig bra på att skriva om den personen som det kommer handla mest om. Men den andra frågan om kändisskap, den tycker jag att ALLA ni ska svara på!
 
Hahahahhaaha, så söt! :')
 
Puss&Kram!
 
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Gilla gilla gilla!!!:D

2013-06-11, 00:44:36
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se/
Kommenterat av Emma

Helt UNDERBART med en till Harry novell!! Alla älskar Harry<3

2013-06-11, 06:58:23
Kommenterat av My (1D Novell)

Tack för kommentaren! förstår att di ej orkar läsa ikapp, men när nästa kommer så hör jag av mig! :)

Jag älskar dem alla killarna i bandet så för mig spelar det inte någon roll vem handligen är om. Och Harry är fin även om han inte skulle vara känd så kör på ditt eget sätt så kommer det nog bli bra ändå! kommer följa den lika som jag följt summer love. Älskar den novellen! xx

2013-06-11, 07:04:22
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Emelie

Jag tycker det är viktigt att dom är kända alla killarna! Och ja det är helt okej! :P

2013-06-11, 07:37:53
Kommenterat av Sofia

Skriv gärna en till, spelar ingen roll om det är en "Harry-novell" eller om han inte är känd.

2013-06-11, 14:17:59
Kommenterat av jjust another novel

sötaste Harry! *__*

2013-06-11, 18:54:05
URL/Bloggadress http://jjustanothernovel.blogg.se/
Kommenterat av ida

Bra att det är en Harry novell. Spelar inte så stor roll om han är känd eller inte!

2013-06-12, 11:28:59
Kommenterat av wilma

Det blir jätte bra!!

2013-06-27, 18:14:29
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: