Lite funderingar..

02 April 2013, 15:14
Jag har funderat ett tag på att lägga ner den här novellen snart. Jag tänker självklart skriva ett slut osv, men i så fall blir det inte så många delar till. Detta är på grund av att jag inte kommer på något som kan hända och jag antar att det inte är så kul att läsa om det inte händer något särskilt. Jag har läst så många noveller och alla har massa drama och jämfört med dom känns det som att min är värdelös.. Hehe.

Men nu har jag en fråga till er läsare. Tycker ni att jag bara ska skriva några delar till och sedan få till ett slut? I så fall kan jag ju kanske försöka komma på en helt ny handling och skriva en ny novell, om någon skulle vilja det? Så ja, hur tycker ni att jag ska göra med allt det här? :)
Kommenterat av Berättelser om One Direction

Om du känner att du vill avsluta novellen och börja på en ny så gör det om du tror att handlingen blir bättre!:)

2013-04-02, 15:59:06
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av en som ääälskar din berättelse !!

Jag älskar din berättelse eftersom alla andras berättelser är ju så mycket drama så att det nästan kan bli lite för mycket tycker jag. Men din verkar lite mer verklig om man nu säger så :) men jag tycker ABSOLUT ATT DU SKA FORTSÄTTA MED DIN BERÄTTELSE :)

2013-04-02, 17:08:41
Kommenterat av Ellinor

Hej på dig!
Jag skriver också noveller och läser mycket, men det känns liksom som sin egna är dålig, men jag tycker att du skriver jättenbra!
Hamna inte i min knipa utan ta en paus med novellen, för jag började på en ny, en till, en till osv. Tänk istället igenom novellen, läs igenom den, och sådant! Jag själv älskar din novell, du skriver sjukt bra iallafall! Men kolla in weheartit.com kolla igenom blider, få massor av inspo och sådant! Jag ber dig, sluta in skriva! Gå till ett biblotek, låna en bra bok och få inspo från den? Eller så tar du fram en liten skriv bok, skriver ner vad du vill ska hända i novellen, och sådant!

KRAMIS PÅ DIG. MIG HITTAR DU PÅ
www.ellieslife.devote.se <3

2013-04-02, 18:07:10
Kommenterat av Ellinor

Tycker novellen är underbar, fortsätt!!

2013-04-02, 18:12:04
URL/Bloggadress http://onedshow.blogg.se
Kommenterat av Läs-missbrukaren

Gör som du själv tycker är bäst!! Puss

2013-04-02, 18:15:53
Kommenterat av Kajsa :)

Jag fastnade för din novell direkt! Du kan väll få till ett slut och skriva några delar till.., men sen starta en ny, om harry? :D För du är sjukt bra på att skriva!!, så lägg inte ner bloggen! :) <3

2013-04-02, 19:24:14
URL/Bloggadress http://www.kajsaviolas.blogg.se
Kommenterat av 1D noveller

Avsluta den inte! Är ju helt kär i den, älskar den sååå mkt! Harry <3
Läser din blogg å allt, blev ju fast direkt!

2013-04-02, 21:56:18
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: