Summer love - Del 26

08 April 2013, 18:06
Tidigare:
”Really?” frågade hon och såg väldigt ängslig ut. ”Because I feel terrible! Everything about this date feels so messed up. Not only the fact that I still like Tyler, but the fact that my best friend is totally in love with all of you, mostly Harry. She’s crazy about him and I don’t know how to tell her about all this.. she’s totally gonna hate me and I’m not gonna be able to live with that!” babblade Natasha på och hennes röst skar sig lite i slutet. Nu såg jag klart och tydligt hur hennes ögon fylldes med mer och mer tårar som sakta svämmade över. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga så istället makade jag mig lite närmare henne i soffan och drog in henne i en kram.
 

~ Harrys perspektiv ~

Inspelningen hade gått bra och nu hade Paul just åkt iväg för att göra några ärenden. Han skulle komma tillbaka om ett tag och hämta oss andra. Vi hade en viktig fotografering om ungefär två timmar.

”Did you tell Natasha about the photo?” frågade Niall när vi var på väg tillbaka till Liam och Nat.
”Yeah.. and actually she didn’t care that much” svarade jag och försökte att låta så munter som möjligt. Sanningen var att jag inte alls var särskilt glad åt allt det här. Jag visste att väldigt många fans inte brukade vara särskilt förstående när det gällde sådant här. Dock visste jag ju också att det inte gällde alla. Vissa verkade stötta oss oavsett vad som hände, men ser man några dåliga kommentarer var det ändå där uppmärksamheten brukade fastna. Även om jag visste det här och var beredd på det så visste jag inte om Natasha hade någon aning om att folks reaktioner inte alltid var särkilt bra.
”That’s a good thing, Harry. Why do you sound like your cat died or something?” frågade Louis och jag ryckte på axlarna.
”I don’t know.. it just feels like she doesn’t really know how awful people can react to things like this” förklarade jag.
”Did you talk to her about it?”. Nu var det Zayn som frågade.
”No, not really. She just told me she doesn’t care if people saw the picture and that was pretty much it.”
”Don’t worry. I think she can handle it, she seems like a tuff girl” sa Niall och jag rynkade osäkert pannan.
”I think that she really doesn’t like attention.. seems like it totally freaks her out” berättade jag och dom alla tre såg lite ängsliga ut.
”So.. what have people been writing about it then?” frågade Niall och jag ryckte på axlarna.
”Haven’t been looking. I’m not so sure that I wanna know” erkände jag och suckade.

~ Louis perspektiv ~

När vi kom ut från hissen och mötte vi Brenda som såg ut att komma från vårt rum. Hon såg på oss och log lite osäkert.
”I’m not so sure that you should go there” sa hon och jag var inte riktigt säker på om hon sa det som ett skämt eller var allvarlig. ”I mean, I went in to see if Paul was there, but when I saw them cuddling I didn’t want to interrupt so I just went out again” förklarade hon innan hon fortsatte. Jag förstod fortfarande inte riktigt vad hon pratade om. Var Paul där inne och myste med någon?
”Who would Paul be cuddling with?” frågade Niall totalt oförstående och satte ord på mina tankar.

Vi fortsätta nu snabbt och nyfiket mot rummet. När vi öppnade dörren var det inte alls Paul vi fick se där inne med någon tjej, utan det var Liam och Natasha. Liam halvlåg i ena änden av soffan med knäna en aning uppdragna framför sig, som ett ryggstöd för Natasha som halvlåg lutande mot hans ben. Båda hade blicken fäst på tv:n, men när vi kom in kollade dom på oss istället. När det började koppla för mig att det var dom två Brenda hade menat tittade jag förvirrat på Harry, som oförstående tittade på Liam och Natasha. Det var tydligt att han också hade fattat vad Brenda menade nu.
Lite kort, hehe. Men ja, fantasin stod still.
Kommenterat av Anonym

Jättebraaa!! Hoppas Harry förstår att liam och natasha bara är vänner.. :)

2013-04-08, 21:52:21
Kommenterat av Kajsa :)

Oj, jag råkade bli anonym.. Hah :)

2013-04-08, 21:53:42
URL/Bloggadress http://www.kajsaviolas.blogg.se
Kommenterat av one direction novell

har just börjat på min tredje novell. kika gärna in och säg vad du tycker?! skulle betyda mycket och hoppas du stannar! :D kram

2013-04-10, 17:12:30
URL/Bloggadress http://novellermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av sandra

kom igen uppdatera mera! det är ju bra!!!

2013-04-11, 16:50:55
Kommenterat av Maryan Xuz

hej kan vi ha ett länbyte?

2013-04-14, 10:58:42
URL/Bloggadress http://onednovelll.webblogg.se
Kommenterat av yara

gud vad bra din novell är! älskar den!!! (förlåt att jag har varit för lat att kommentera) jag skulle bara fråga en sak. skulle jag kunna få vara med i novellen? skulle betyda grymt mycket för mig! kram Xx

2013-04-15, 17:46:26
URL/Bloggadress http://dnovellblogg.blogg.se
Kommenterat av yara

gud vad bra din novell är! älskar den!!! (förlåt att jag har varit för lat att kommentera) jag skulle bara fråga en sak. skulle jag kunna få vara med i novellen? skulle betyda grymt mycket för mig! kram Xx

2013-04-15, 17:49:26
URL/Bloggadress http://dnovellblogg.blogg.se
Kommenterat av yara

hej! din novell är GRYM!! älskar den! (förlåt att jag har varit för lat att kommentera!) jag ville bara fråga en sak. skulle jag kunna vara med i novellen? kanske bli zayns flickvän elr så....men iallafall, grym novell. skulle verkligen betyda mycket för mig. tack

Svar: Tack ska du ha!
Nja, jag gör inte riktigt sådant. Jag har bara med mina egna påhittade personer, förutom bandet och Paul och sådana.
One D Tales

2013-04-15, 17:51:29
URL/Bloggadress http://dnovellblogg.blogg.se
Kommenterat av Ida

Snälla uppdatera för du skriver grymt bra! Längtar till nästa!

2013-04-21, 20:45:19
Kommenterat av Ellinor

Snällis, uppdatera? :D

2013-04-28, 16:18:15
URL/Bloggadress http://www.onedshow.blogg.se
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: