Summer love - Del 49

26 Juni 2013, 17:53
Tidigare:
"Wow, I'm still at home, you know." Louis röst avbröt kyssen innan den ens hade hunnit börja, kändes det som, och jag såg upp på honom där han stod i valvet till vardagsrummet och flinade mot oss. Jag sneglade ner på Natasha som befann sig under mig och den ljusrosa färgen som jag älskade befann sig över hela hennes kinder.
"Oh god.." mumlade hon generat och gömde ansiktet mot min axel, vilket fick både mig och Louis att skratta tyst. Det var otroligt hur charmig Natasha var.
 
 
~ Natasha's perspektiv ~
 
"I was gonna go to El" sa Louis och kom ut från sitt rum påklädd och färdig. Han ställde sig i dörröppningen till köket och lutade sig mot dörrkarmen.
"Yeah, okay.." svarade jag och började tappa upp vatten i diskhon. Jag unvek att se på Louis - fortfarande ganska förlägen över den pinsama situationen för bara några minuter sedan.
"Can you tell Harry that I'll be back before midnight?" frågade han och jag nickade snabbt. Harry var i duschen just nu och helt ärligt ville jag bara att Louis skulle gå nu så att jag kunde få glömma hur mycket jag skämdes.
"Great. See you." Louis försvann från dörröppningen och jag släppte ifrån mig en ljudlös, lättad suck. "And you, Nat?" ropade han sedan från hallen.
"Yeah?"
"Take it easy tonight, will you?" frågade han och lyckades låta ganska seriös, men han var antagligen på gränsen till att börja skratta ändå. Det var en sak jag hade hunnit lära mig om Louis, han älskade att driva med folk - och han var bra på det också.
"Oh, god. Louis, just go already!" ropade jag tillbaka och var riktigt tacksam över att han inte kunde se rodnaden som förmodligen inte bara befann sig på mina kinder utan i hela mitt ansikte.
 
Medan jag sedan stod där och diskade och väntade på Harry kunde jag inte tänka på något annat än kyssen i soffan och det han hade sagt. Fem dagar kändes så otroligt lite och jag ville verkligen inte åka hem redan då. Det kändes som om Miami och allt där hemma var så otroligt långt borta, det var som ett helt annat liv här i London. Allt var annorlunda. Det var kallare, regnade mesta dels av tiden och jag hängde bara med Harry och killarna istället för hemma då jag i princip inte hade en enda killkompis. Killarna hemma på min skola var så oerhört omogna och dessutom existerade jag förmodligen inte ens på deras världskarta.
 
Efter en stund hördes Harrys steg i hallen och sedan dök han upp i dörröppning, där Louis stått tidigare. "We have a dishwasher, you know that right?" frågade han och jag vände mig mot honom. Jag var inte riktigt beredd på att få se en Harry i endast handuk, vilket jag i och för sig borde ha varit med tanke på att han hade duschat. I alla fall så kunde jag inte slita blicken från hans bara överkropp och han verkade märka det med tanke på det lilla flinet som lekte i hans ena mungipa.
"Yeah, I know. I just had to kill some time" konstaterade jag och fortsatte diska muggen jag höll i handen, nu med blicken fäst på skummet som täckte diskborsten. Harry stod kvar en stund och jag kände hur hans blick granskade mig bakifrån, men efter en liten stund gick han till sitt sovrum.
 
"Louis wanted me to tell you that he's with Eleanor and that he'll be home before midnight" sa jag lite högre för att det skulle höras till honom. Inget svar. Han kanske inte hade hört.. fast jag tänkte inte säga det igen för om han hade hört skulle det bli pinsamt.
 
Jag tog upp den sista diskade tallriken och slog igång kranen för att skölja av skummet. Plötsligt kände jag att någon rörde i mig just ovanför höfterna och jag reagerade automatiskt med att hoppa till rejält och ett litet pip slank ur mig. Innan jag hann vända mig om för att kolla så att det säkert var Harry som stod bakom mig lindades två starka armar runt min mage och jag kände hur en lång kropp befann sig mot min rygg.
"So it's only you and me, then.." mumlade Harry i mitt öra och jag rös av den varma andedräkten som träffade min hud.
"Mhmm" var allt jag svarade och efter att jag hade lagt ifrån mig tallriken i diskstället och stängt av vattnet vände jag mig om i Harrys grepp. Han hade tagit på sig ett par svarta mjukisbyxor som hängde slappt över höfterna och överkroppen var fortfarande bar.
"Do you wanna.. watch a movie?" frågade han och för första gången sen han kom ur duschen mötte jag hans blick och nickade sedan. Harrys grepp om mig lättade lite och jag tänkte precis börja gå till vardagsrummet när han åter igen drog mig mot min sin kropp och nu lutade fram med huvudet mot mitt ansikte. Jag hann se en glimt av hans gröna, nästan glittrande ögon innan hans varma läppar var emot mina och jag slöt ögonen. Det var precis som kyssen i soffan, om inte bättre. Mycket mer passionerat än tidigare och det kändes som om hela jag skulle spricka av den varma kanslan som spred sig genom min kropp.
 
Efter några sekunder blev jag tvungen att dra mig undan. Jag bet mig i underläppen och såg upp på Harry som sakta rätade på sig lite. Varför jag hade avslutat kyssen visste jag inte, jag hade bara känt mig tvungen att göra det. Det kändes lite som att jag inte riktigt ville vara med Harry, endast eftersom jag visste att jag snart skulle bli tvungen att åka härifrån och kanske aldrig träffa honom igen. Nej, den tanken skulle jag inte tänka. Nu skulle vi göra det bästa av dom här fem dagarna, precis som han hade sagt.
"How about that movie?" frågade jag och log svagt mot honom. Han suckade och log snett, samtidigt som han släppte taget om min midja och istället lät sin ena hand falla ner och ta tag i min. Sedan gick han mot vardagsrummet och jag följde villigt efter.
 
~ Harry's perspektiv ~
 
"Is it scary?" frågade Natasha och såg på mig med en lite ängslig blick.
"I haven't seen it, but it's a horror movie so I guess it is" svarade jag och satte mig i soffan. Jag hade försäkrat henne om att vi inte behövde se den om hon inte ville, men efter att jag hade slängt ur mig att jag hade velat se One Missed Call hur länge som helst så var hon fast beslutat att det var den vi skulle se. Nu såg det dock ut som om hon började tveka på sitt eget beslut och jag log snett mot henne.
"It's just a movie, and you can always hide behind me" konstaterade jag och klappade bredvid mig själv i soffan.
"But be ready, because I will scream" förberedde hon mig samtidigt som hon kom fram och satte sig bredvid mig. Jag sträckte mig efter en filt som låg i fötåljen bredvid oss och gav den till Natasha som var snabb med att bre ut den över oss båda.
"Ready?" frågade jag och hon nickade. Efter att ha tryckt på play lade jag ifrån mig kontrollen och lutade mig bak i soffan.
 
Genast när själva filmen började drog Nat upp fötterna under filten och jag kände hur hon satt spänd bredvid mig.
"It's not scary yet, relax" sa jag och lade ena armen om hennes axlar, vilket faktiskt verkade få henne att slappna av en aning.
"But I know that it will be so I have to be prepared" förklarade hon utan att släppa tv:n med blicken. Jag såg ner på henne och skakade diskret på huvudet. När Paul hade berättat att det skulle komma en gammal bekant till honom och jobba med oss i två veckor hade jag tänkt mig någon allvarlig, tråkiga gammal tant som förra gången. Att det skulle komma en söt, rolig, vacker och alldeles unik tjej som så här snabbt skulle få mig på fall hade jag inte ens nästan kunnat tänka mig.
 
Varje gång det kom en läskig del i filmen höll Natasha upp filten så att hon inte såg tv:n eller så gömde hon ansiktet mot min axel som hon satt och lutade mot.
"You are missing all the best parts" konstaterade jag och kunde känna hur hon skakade på huvudet bredvid mig samtidigt som hon gömde sig bakom filten.
"Come on now, look!" Jag petade henne lite i sidan med ett finger och hon hoppade till lite, antingen för att det kittlades eller för att hon blev rädd, jag kunde inte avgöra vilket.
"No, I'm gonna have nightmares if I look" svarade hon och när jag sänkte ner filten så att hon fick fri sikt fram till tv:n såg jag att hon knep ihop ögonen hårt. Jag skrattade tyst och böjde mig sedan ner mot henne och pussade snabbt hennes läppar, vilket fick henne att kika upp på mig.
"Still don't wanna open your eyes?"
"If you keep doing that, I might reconsider" erkände hon med ett busigt litet leende på läpparna, men stängde ögonen igen.
 
Jag pussade henne en gång till, men den här gången på kinder, och fortsatte sedan lämna små kyssar ända tills jag kom fram till hennes mungipa. När jag sedan kysste hennes läppar var hon beredd på det och besvarade genast kyssen.
"So much better than a movie" mumlade Natasha mot mina läppar innan hon kysste dom igen. Jag vred på mig så att jag var helt vänd mot henne och lutade mig över henne vilket resulterade i att hon blev tvungen att lägga sig ner i soffan och jag följde med neråt - över henne.
 
Kyssarna blev mer och mer intensiva och jag kände hur Natashas händer letade sig upp för min bara rygg och slutligen virade hon in fingrarna i mitt hår. Från tv:n hördes nu plötsligt ett gällt skrik och hela Natasha ryckte till under mig. Sekunden efter skrattade hon lågt åt sig själv och jag strök bak hennes hår från ansiktet.
"Remember when I said I wasn't ready to let someone in for the moment?" frågade hon och såg plötsligt allvarligt på mig. Jag nickade och väntade på hennes fortsättning.
"I was so wrong.
Kommenterat av Berättelser om One Direction

God vad fin del, dom är så fina tillsammans!

2013-06-26, 22:31:12
URL/Bloggadress http://berattelsermedonedirection.blogg.se
Kommenterat av Linnéa

Sugen på en gratis blogg design. Jag har gjort designer för bland annat Dress like a 1D girlfriend, Little Mix Sweden & Lady Antebellum Sweden.
Förlåt om du inte gillar denna typen av meddelanden.

2013-06-27, 16:39:59
URL/Bloggadress http://girlathome.blogg.se/
Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: